Działam w sprzedaży od lat i znam się na niej, lubię też o niej opowiadać na autorskich warsztatach. Dziele się na nich moim kilkunastoletnim doświadczeniem handlowca i wciągam uczestników w rozmowę o sprzedaży.
Kierowałem kompleksową realizacją innowacyjnego projektu technicznego dla wiodącego producenta w sektorze automotive na terenie Wielkopolski, obejmującą wszystkie etapy od koncepcji do wdrożenia.
Stworzyłem sieć ambasadorów marki i lojalnych partnerów, organizując dla nich unikalne i wartościowe wydarzenie, które stało się benchmarkiem na rynku.
Z powodzeniem wdrożyłem jedne z pierwszych w Polsce rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji w przemyśle AIoT, realizujące zadania związane z utrzymaniem ruchu opartym na predykcji awarii maszyn.
Z powodzeniem zbudowałem wyjątkowy zespół inżynierów handlowych, którzy są świadomi, zaangażowani i pełni entuzjazmu, gotowi na wszelkie techniczne i handlowe wyzwania.
„Sprzedaż jest prosta, choć nie zawsze bywa łatwa".